torsdag 14. juli 2011

Hjemme

Så er vi hjemme igjen.
Huset stod fortsatt på plass, plenen var klippet og noen hadde tilogmed pyntet uteplassen vår og plantet noen blomster i krukkene mine!Tusen takk Anniken , det var ekstra fint å komme hjem når dere hadde gjort det så fint for oss. Jeg regner med at du har fått litt hjelp av ivrige småjenter :)
Og tusen takk til Thomas som har klippet grasset og tatt inn posten for oss.
Og tusen takk til mamma som har passet på alle blomstene mine, regner med at de er finere nå enn da jeg reiste :)
I natt skal jeg holde meg fast i min egen seng, regner med at den kommer til å gynge litt....;)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk spennende å følge dere på turen!
    For en tur dere har hatt!
    Og virkelig bra blogg, flotte bilder og veldig interessant innhold.
    En stor honnør fra meg, og velkommen hjem!

    Mvh. Jan Kåre :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har gleda meg i hele natt at det skulle gynge litt men det skjedde ikke noe :-)

    SvarSlett